Tacos

Nu är jag hemma igen från jobbet. Gik bra att jobba dag idag fasst lite ovant var det ju såklart. Hoppas att det dyker upp mera turer nu framöver. Har bara 1 tur inbokat nu. Måste komma i håg att ringa bemmaningen i morgon om att jag jobbade idag. Kommer jag säkert att glömma. Jag vill ha fasst jobb nu! Vad skönt det skulle vara.

Nu snart ska vi till Rogsta & äta Taos med syrran m. fam. Ska bli gott. Liam har nyss duchat & klippt håret. Blir tokig på hans hår! Går inte att klippa det, alldeles för tjokt. Jag råkade som vanligt klippa luggen allderles för kort. Blir typ pottfrisyr. Men jag tror inte att han vågar gå till frisören. Men han vågade faktiskt blåsahåret idag, fasst han är rädd förblåsen :) Han ville till & med göra det nu igen haha rolig han. Funderar om man ska låna syrrans klippmaskin & raka av lite. El, tunna ur det lix. Behöver inte bli allt för tunt. Nu när det är kallt ute är det kanske inte så smart ide. Men jag måste iaf göra något. Hoppas det inte blir allt för tokigt om jag vågar prova. Kanske han bara vågar göra ena sidan på huvudet haha! Vad ska dom då säga på dagis i morgon?

I morgon är jag ledig. Då ska jag plugga! Ska bli roligt faktiskt. Så man inte behöver känna sig lika stressad sen! Jag ska igentligen inte börja med medein kursen förens den 23 Mars. Men jag har redan börjat ju & det är ju bra. Vill bara röjja undan uppgift för uppgift nu så man nästan blir klar innan man igentligen skulle ha börjat med kursen :) Kan man ta det lungt sen ett tag. Faktiskt roligt det jag läser nu, men invecklat! Är om celler & dess indelning.

Nu ska vi strax bara. Hörs kanske senare! Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0