Trist

Usha, vaknade nyss av magont & att jag mådde lite illa. Blir väll sjuk nu då! Jag har inte råd att vara sjuk så jag tänker inte vara hemma! Ringer dom idag så ska jag tacka JA ändå. Det kan ju gå över lix. Hoppas, hoppas det inte är magsjuka bara. Kanske är för alla kakor man tryckte i sig i går. Fan äter man 12 kakor får man skylla sig själv! Har ju inte riktigt kommit i går med mina bättre matvanor efetr en fallgrop. Men idag måste jag skärpa mig! Märks ju att kroppen inte mår bra av att ena dagen banta & inte äta nått fett över huvudtaget för att nästa dag trycka i sig hur mkt fett som helst osv, inte bra!

Vad ska man göra idag då? Känns inte som att jag orkar göra något idag. Fredrik är & lämnar Liam på dagis. Kommer väll hem snart el om han skulle åka dirket till garaget. Aja, skit samma. Får jag jobb så måste han komma hem iaf. Men ajaj vad ont det gör i magen nu! Vad fan kan det vara för något? Nu blir jag rädd när jag tänker på att Sara fick operera bort sin blindtarm :( Kanske det jag måste göra också. Det vågar jag inte! Fasst jag brukar ha väldiga smärtor i magen. Inte så mkt nu längre. Men förut. usha vad ont dom gjorde nästan värre änn förlossningsmärtor.

Nee, nu kan jag inte sitta här längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0