Typiskt

Trode det var väckarklockan som ringde i morse så jag tröck av den. Istället var det dolt nummer & antagligen behövdes det folk på jobbet. Nu tror dom säkert att jag inte ville jobba så jag tröck bort dom i stället :( Iof hade jag inte kunnat jobba nu direkt på morgonen heller eftersom Liam måste ha skjuss till dagis. Han ska ju vara där halv 9 & var det ifrån jobbet dom ringde hade jag måsta åkt dit på en gång typ vid 7. Fredrik ska ju åka iväg & kika på ett jobb idag kan man säga, hur dom arbetar osv :) Så han kan ju inte skjussa idag, hade gått annars, Aja dom kanske ringer om någon kvällstur. Hoppas det iaf. Men nu kanske dom tror att jag tröck bort dom? Undra om man ska skriva ett medelande till dom? Nee,skiter i det! Kan säga nästa gång dom ringer!

Nu dricker jag lite mogron kaffe innan jag & Liam ska iväg. Oj, vad ljust det är ute nu! Blir ljusare längre & längre på kvällen också & ljust tidigt på morgonen. Jag känner att jag blir så mkt piggare av det! Kanske är det för att kroppen tror att klockan är mera änn den igentligen är? Haha. Vad ska jag hitta på idag då? Jo, plugga! Tråkigt men det behövs. En promenad ska väll hinnas med det också. Sen ska jag även rensa ur skåpen i köket. Hur jag nu ska hinna allting vettefan men jag ska försöka iaf.

Nee, nu ska jag dricka upp mitt kaffe & börja klä på Liam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0