Väggord

Nu har mamma lagt bud åt mig på Tradera där jag hittat ett väggord. Jag tycker dom är så fina. Men dyra! Kostar över 400kr på Ombonat. La bud på 111kr nu tror jag. Ska ha det i vardagsrummet, men det hade passat bättre om vi hade andra soffor, inte hörnsoffa! Hatar hörnsoffor,blää. Det går inte att mublera med dom ju! Vill även ha väggord ovanför sängen & i Liams rum. Får ta eftersom. Kan inte köpa allting på en gång. Men jag vill gärna göra det hehe.Kommer troligtvis att bli överbjuden men men :( Får köpa ett på Ombonat i stället då. För jag ska iaf ha 1 väggord sen i huset! Är helt såld på dom.

Snart blir det väll promenad antar jag. Men har ingen lust! Men jag vet en som har det!

Detta väggord har jag lagt bud på :)
Hade även velat ha denna men var uppe i över 200spänn :('



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med helt såld på väggord.. men DYRA som sagt :( jag vill ha något över vår säng, sen över spjälsängen.. sen kanske på nå mer ställen :) det är så snyggt!

2009-03-03 @ 14:42:48
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0