Varmt

Blää vad jag svettas nu. har varit ute på en ganska lång promenad. Känns som jag varit & kört spinning el nått. Gick förbi huset en sväng också,längtar nu! Gud vad roligt det ska bli. Nu är jag jätte hungrig fasst jag redan har ätit frukost. Åt med Liam vid 7 i morse,kanske dumt eftersom jag inte var hungrig just då. Kunde ju ha väntat tills nu då,men men..
Mamma fråga om jag ville följa med in till Hudik nu vid 10 men det blir så stressigt. Blir att jag stannar hemma & pluggar lite i stället. Men det är så jobbigt när datorn är såhära ju! På Onsdag blir det bättre då det är ny månad. Jag som glömt & sagt upp detta också,typsikt! Måste komma ihåg att ringa.

Nu ska jag göra lite kaffe. Borde verkligen diska också! Kanske kan ta tag i diskberget under tiden kaffet blir klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0