Kvällen

Blev jobb i morgon också för min del, kväll. Slipper iaf stiga upp tidigt! Härligt med mkt jobb nu när det varit dåligt ett tag. Så skönt att redan ha kommit över timmara jag hade förra månaden haha. Usha, hemsk liten lön det blir denna månad :( Vågar inte ens tänka på den. Alldrig fått så lite tror jag. Men det ska gå det också!  Det kommer bättre tider :)

Idag efter jobbet så fixade jag & Liam till i hans rumm. Så han kunde sova där inatt :) Han ville det sa han. Men om jag går ner nu så ligger han säkert i våran säng igen haha. El så är det mamma som inte vill sova utan honom. Jag tycker det är hemskt när inte han ligger där! Att inte jag är mera trött? Det borde jag VERKLIGEN vara! Steg upp kl 5 i morse ju! Humm? Vad är fel??


Ähh, vad ska jag skriva om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0