Fredag :)

Idag går jag in i v25 kom jag på när jag skrev rubriken. Går ju in i ny vecka på Fredagar. Only 5 vecokr kvar tills v 30. Längtar <3 Men visst finns det en STOR oro inför förlossningen också :( Dax att boka tid hos Aurora igen tror jag. fasst ändå känns det lättare om jag inte fokuserar på att det faktiskt kommer en förlossning utan kanske bättre att bara koppla bort & ta det som det kommer. Men jag är så rädd för att föda hemma! El att jag inte heller denna gången hinner med smärtlindring :O Hur ska man klara det igen? Huga,ne jag ska försöka att tänka positift.

Ledig i helgen som det verkar :) Fick en dag på måndag en kortis så hinner jobba före innan jag ska till mvc :) Undra vad man ska hitta på I helgen då? Tror vi skulle äta Tacos hos mamma & pappa i morgon kväll eftersom Fredrik ska vara cafför åt dom till Folkan. Ikväll har jag ingen anig om vad man ska hitta på? Fredrik är & lagar en bil i garaget :( Liam sover en stund nu men ska strax väcka honom. Börjar redan att skymma ute fasst klockan bara är halv 3? Knepigt.

Vad ska man äta till middag? Till lunch åt vi pot & frukostkrov el vad dom heter. Jag vill ha någe gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0