Ikea

Denna helgen har jag inte gjort något annat änn varit på stan & handlat julklappar & en massa annar krafs till oss själva. Känns som jag inte kommer någon vart med julklapparna ändå :( Åkte på Ikea i går & köpte mera julklappar men oftast hittar man bara saker till Liam som redan har mkt julklappar nu :) Förra året grinade han bara av att se en juklapp för han hade så mkt så deta året skulle vi inte alls köpa lika mkt eftersom han inte bara får i från oss men nu börjar det att bli mkt igen. Men en sak som vi köpte åt honom i går är en bra sak iaf ett mammut bord,han har ju 3 pallar men inget bort & han vill så gärna ha ett bord som han kan sitta & rita vid inne på sitt rumm så det var en bra investering :) Köpte till mamma också men det ska jag inte skriva här vad det var sen tror jag att jag köpte till Susanne & Christer & britt också men vet inte vika som ska få vilket.

Nu kom Fredrik tebax från dagis. Ska vara hundvakt en väng nu & Fredrik ska till garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0