Jobbet

Nu sitter jag på jobbet med en kop kmaffe & ett Mariekex,har rast nu 30 min innan det är dax att köra i gång igen. Ska strax ringa & säga godnatt till Liam innan det är full rulle. I morgon blir det att stiga upp tidigt för ett morgonpass men bara ett kort sådant till 12.30 hade gärna jobbat längre men jag tar det jag får. Nu är det bara att hoppas på MYCKET jobb eftersom det blir julönen jag jobbar in nu. Nästa lön blir inte alls nå bra & inte Fredriks heller :( Gäller att snåla denna månad. Känns inge roligt nu när Fredrik blev arbetslös igen :( Särskillt när man inte vet hur mkt jag får jobba. Nu har jag fått några turer & då mår jag bättre,går bara & oroar mig annars.

Blev inget Mini-Kul i dag eftersom det var stängt pågrund av sjukdom. Fick sms i går av Helena som håller i det. Vi hade tänkt gått eftetrsom det var så länge sen vi var dit nu så det var synd :( Hoppas vi kan gå nästa Onsdag i stället. Men det har varit fullrulle idag ändå eftersom vi var på Sebastians 2 års-kalas & sen hem & snabbt göra Lunch & mysa med Liam en stund sen fara & jobba. Tur att man är flexibel :)

Brr, jag fryser! Nu ska jag läsa lite bloggar innan rasten är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0