Kaffe & bulle

Jag & Fredrik har precis kommit hem i från Gnarp. Vi trode att det var vaccinering för hans åldersgrupp idag så som många uppfattat det & som även Karin läste upp för oss i går men så var inte fallet. Han skulle inte få ta sprutan idag utan komma tebax på Tisdag nästa vecka. Men då gick jag in & prata med sköterskan & frågade hur det lunde spela roll? Alla ska ju ändå vacineras & det var inte precis mkt folk där idag. Men det kunde han inte göra tyvär. Jo sa jag nu har vi åkt ända från Stocka & hit för sprutan så nu tar vi den idag sen är saker ur världen & det höll en annan sköterska med mej om så tillslut fick han ta då. Gäller att säga till tycker jag. Jag vet att det inte spelar någon roll att han tog i dag istället. Visst om det hade varit jätte mkt folk där idageftersom det var folk i riskruppen då hade vi sagt ok vi förstår. Men idag var det inte alls många & dom hade inte precis mkt att stå i så om Fredrik fick ta sin spruta idag gjorde nog ingen skilnnad. & så tycker jag att det var dålig info i infobladet man fick hem skickat. Många som hade fattat fel tror jag.

Sitter & dricker kaffe & äter en bulle nu. Saknar min skrutt som är på dagis. Jag hinner inte träffa honom heller när han slutat för jag måste fara till jobbet då :( Men om jag är ledig i morgon så ska vi på MiniKul iaf :) Fasst brukar inte vara ledig Onsdagar men man vet alldrig :)

Gick bra hos barnmorskan i går också. Fick lyssna på hjärtljuden som låg på 145, Liam funderade vad det var som lät haha :) Go prupp!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä jag har inte fått nått sms ifrån dig. När skicka du då?

2009-11-18 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0