Körv

Nu blir det korv m bröd till lunch,snabbt & rätt gott faktiskt. Fredrik & Liam ska äta god middag sen i Hudik hos Liams gammelfarmor & jag får inte följa med för jag måste jobba :( Men det går ju det med! Hoppas det går bättre änn vad det gjorde i går. Ibland stannar man verkligen upp & tänker men vila för fan nu en stund! Ibland springer man som en tok el inte bara i bland utan lite för ofta. Men så är det när man jobbar inom vården. Jag vill iaf fortsätta så länge som jag orkar :)
Hoppas det kommer snö snart. Var rätt kyligt ute på morgonpromenaden idag. Så snart kanske det dämper ner lite snö. Jag får inge julkänslor annars :/

Nee korv var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0