Mammas <3

Är bra klumpig han! Vet inte hur många gånger både jag & Fredrik sagt att man får INTE springa i soffan. Man kan ramla ner & slå huvudet i bordet. Men inte har Liam lyssnat inte han säger bara att han inte kommer att göra det. Idag sprag han & Alma runt,runt & upp i soffan & rammla ner med pannan i bordskanten & slår ett hål :( Det bara sprutar blod. Gud vad hemskt det såg ut när jag såg honom :( Fort på med en kall & blöt handduk för att stopppa blödningen men det är inte det lättaste med en lessen & rädd grabb som såg att det rann blod överallt :( Ringde till rådgivningen & vi fick komma in på engång som tur var! Där inne hjälpte en gullog sjuksyrra oss & lappa i hop jacket i pannan på Liam :) Fick Limma & plåstra om. liam var så duktig & sa inte ett knysst. Efteråt fick han en glass & vi fick åka hem :) Nyss när vi var & handla fick han 3st bilar för att han var så himmla duktig. Han blev ju så rädd när vi sa att vi måsta fara in till doktorn,han ville verkligen inte det men gjorde det ändå utan problem :) Mamma duktiga hjärta! Usha vad läskigt det är när det händer sånna saker :( Men man hinner ju inte alltid med att stoppa händelser tyvär. Tur att det inte var allvarligare iaf & att vi slapp sy.

Nu ska vi ta & äta lite gröt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Uscha då! Tur att de gick bra. Men de behövs nog nått sånt innan barn förstår att man menar allvar med va som kan hända :D Jag ska till BM kl 14.30. skulle du oxå dit eller?

2009-11-15 @ 19:09:56
Postat av: Sofie

Ja,tyvär så gör det ju det :( Nee jag ska dit halv 4. Är det typ sista besöket för dej nu lr om du inte går över?

2009-11-15 @ 19:46:05
Postat av: Anonym

Okay. Näe jag ska bara på en extrakoll i morgon å se om ja måste göra ett extra UL. Ska väl dit 1 gång till efter det oxå antar jag, Går ju varannan vecka nu.

2009-11-15 @ 21:20:31
Postat av: Sofie

Sara: Ja just ja! Hoppas allting är bra me bebisen :) & att den växt som den ska!

2009-11-16 @ 10:50:11
Postat av: Sara

Ja jag hoppas det. Visst är det väl roligt med städning, speciellt när man har djur :P Hur jobbar du då, vet inte om jag hittar till dig haha! Får låna gps:en av Andreas :)

2009-11-16 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0