Sorry

Jag har inte haft tid el ork till att blogga & desutom har internett varit trasigt i 2 dagar men nu är det fixat igen :) Måsta beställa ett nytt kort bara. Heloween helgen gick åt till att jobba typ. Igår följde jag med Fredrik på Ams eftersom han blvit arbetslös igen :( Tror jag alldrig sett så mkt folk där inne faktiskt. Tragiskt att se igentligen! Det tog 2 timmar innan det blev Fredriks tur. Efter det åkte vi & käkade sen vidare till Huddig för en kopp kaffe & plocka ur skåpet. Känns inte lika tungt denna gången att han fick sluta igen eftersom det kommer att bli bättre förmodligen i Mars :D Så igår var vi båda hemma & blev rastlösa på engång! Kommer skert att bli lika idag igen. Nu blir det bara 15 tim för Liam & inget extra när jag jobbar eftsrom Fredrik är hemma,ska vara om han ska på Ams el nått då men inte annars :) Skönt för Liam att vara ledig varje Onsdag & Fredag.

Magen växer & växer :) Är i vecka 23 nu. Börjar gå fort,snart är det Mars. Snart ska vi till Karin & lyssna på hjärtljuden,ska bli mysigt <3 Roligt för Liam att följa med & lyssna. Bebisen är väldigt livlig nu om dagarna & kvällarna. Syns väl utanför på magen nu hur det rör sig :) Men går det ett tag utan att man känner något blir man ju så orolig! Men efter lite buffande från mig så vaknar hon igen :) Stakkarn får alldrig sova haha.

I morgon blir det kalas hos Sebastian som blir 2 år. Hoppas han blir nöjd med sin present som är ett leksakskök. Tror vi går på Minikul först på morgonen om dom inte ringer om jobb då. Var länge sen vi var där nu :( Under mammaledigheten så ska vi iaf gå :) Liam är ju ledig Onsdagar så då får vi tid för det. Idag ska jag ringa Förskringskassan & fråga hur det går med min mammapenning. Passade på att fråga i går när jag var in till stan emn då hade deras datasytem gått sönder så dom kunde inte kolla så jag skulle riinga idag. Ska även ringa Bemmaningen & fråga om dom skickat det nya arbetsgivarintyget. Måste vara inne hos Akassan nu snart :O Dom ger sig fan alldrig. Måste komplitera hela tiden & tillslut ger mna ju upp man orkar inte! Det är ju det dom vill att man ska göra också :( Ja menar jag har skickat in ALLT som jag skulle skicka in till dom när jag sökte A-kassa. Nu ska dom ha ett nytt Anställningsavtal fasst jag redan skickat in ett. Jag ska iaf INTE ge mig denna gången! Jag betalar min fackavgift varje månad så nog fan ska även jag ha rätt till att stämpla när det är dåligt med jobb just nu!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ut med Alma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, tänk vad fort din graviditet går gumman! :) Mysiiigt! Får sån lust att fynda lite små flickkläder ibland på Tradera i Strl.50/56, men så vet jag ju inte vad du köpt än heller hihi :) Finns så himla mkt söta flickkläder på tradera då man kikar! xD



Vad roligt om vi ses på Minikul imorgon :)



Kram

2009-11-03 @ 13:53:04
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0