Torsdag

Oj,vad veckorna går fort nu. Imorgon är det Fredag igen & jag går in i ny vecka,nämligen v.27 :) Inte långt kvar till v.30 nu ju! Bara 3 veckor sen går det fort hehe. Känner mig faktiskt stresad över att vi inte tar tag i sakerna innan bebisen kommer ut. Har knäppt bara 2 kort på magen :( Spjälsängen står halft klar målad men den blev inte bra! Jag behöver handla lite saker som jag vill ha till den också. Tummen spjälsängsskydd mm :) Vårat som vi hade till Liam är inte bra eftersom det är så lågt. Nya sängkläder vill jag ha dit också. & en Tummen sängmobil. Sen tror jag vi har allting.

Nu har jag löst mitt bilån & betalat in allt jag hade på avbetalning som tv,glasögonen,SKÖNT! Har haft tur & fått en del pengar av Farmor som gåva från när Farfar gick bort. Det satt inte helt fel nu när Fredrik blivit arbetslös igen. Så nu har vi öppnat vårat första sparkonto åt oss själva & så har vi satt in en del på Liams konto :)

Ikväll & i morgon kväll blir det jobb. Söndag ska vi på Julskyltning & på adventsmiddag hos Fredriks farmor :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag kan iaf på måndag. Får höra med mahlin oxå då. visst blir man galen när man aldrig får sova haha :)

2009-11-26 @ 21:58:39
Postat av: Sofie

Ja gör det. Men Liam ska ju på dagis till halv 2 men Fredrik kanke kan hämta honom så jag kan fara in.

2009-11-27 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0