Blä

Fyfan för i går alltså! Fredrik fick åka hem från jobbet & idag är han hemma. Spydde ner bägge toaletterna i går & hela mig själv :( Inatt har jag heller inte sovit något :( Har haft skit hög feber så jag trott att mina kuddar i sängen var grytunderlägg :( Vet inte varför men antagligen för att jag hade så jäkla ont i huvudet & nacken & ryggen! & man kan ju yra mkt när man har feber! Denna huvudvärken har varit förjäklig haft ont hela tiden & det har bara dunkat i hela huvudet! Nu har det släppt lite som tur är. Jag är så törstig hela tiden också vet inte hur mkt jag druckigt inatt men MKT är det iaf. Innan jag ska ta den 2a dosen av vaccinet ska jag höra så jag inte blir sjuk då också för då ska jag INTE ta den! Men nu måste man ju iaf vara lite imun. Jag vet inte vad jag ska rekomenadera er till som inte vaccinerat sig. Men denna influensa är INTE att leka med & jag har haft den i ett dygn! Tänk att få den riktiga i kanske flera dygn. Då hade jag nog iaf INTE klarart mig kan jag säga :( Jag menar allvar hur jäkla hemskt det var & då bara den lindriga. Så ta sprutan är nog det bästa kanske? Men var beredd på att bli jäkligt sjuk! Nu måste jag gå ner & dricka något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fattar du inte att det är av vaccinet man blir sjuk

2009-10-23 @ 10:37:29
Postat av: sofie

svar: När man tar vaccinet så sprutas det in ett virus som man blir sjuk av. Samma virus som influensaviruset fasst i en mildare grad! Det är därför man blir imun mot influensan sen!

2009-10-23 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0