Fy fan!

Hade jag vetat detta hade jag inte vaccinerat mig iaf. Visste att man skulle få influensaliknade symtom men detta? Jag har inte sovit ett smack i natt pga en jävla huvudvärk & ont i hela kroppen! Jag & Liam har vaknat om varanatt inatt kan jga ju säga. Somna om vid 9 & sov till 10 bägge 2,blev väckt av att dom undra om jag kunde jobba! Typsikt just idag då man är sjuk :( När jag klev upp så åt vi frukost men jag fick springa & spy upp den fyfan vad illamående jag blev. Spya överallt! Nu spydde jag upp lavedonen & vågar inte ta någon mera ju! Jag har så ont i huvudet & nacken att jag inte an röra mig :( Om detta är den lindriga formen av influensan hur fan är inte den vanliga då? Jag ryser av att tänka på hur det kunde ha varit också om jag inte vacinerat mig! Det hade jag INTE klarat kan jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0