Gravidtidning

Min lill plutt är lämnad på dagis nu, jag ska jobba kväll :) Jobbigt att lämna honom redan vid halv 11 ju! Men vad ska man göra? Dom vill ju det fröknarna. Han villle hellre vara hemma idag & titta på tv sa han men så fort vi kom in på dagis var det bara puss kram & hejdå. Dom spelade musik & skulle klippa & klistra sen så då blev han glá :) Jag åkte ner på affären ens väng & köpte Mandariner,Snören & en Gravidtidning. Ska ner & läsa ur den sen,stog nämligen om vaccinet. Inte för att jag ska ta det! Ska vänta ett tag till får se hur andra reagerer på det. Fick ett mail i går där en läkare varnade för vaccinet & att man inte kunde ta det. Det kunde ge farliga sjukdomar som ms mm :( Det är en typ av förlamning & vem vill ha det? Då har jag hellre influensan! Sen är det inte ens testat på människor så NEJ tack!

Roligt väder vi har idag va? Nee! Jag ska ändå jobba så det gör inte så mkt. Liam & Fredrik ska på kalas sen i eftermiddag,Lineá fyller år så det ser Liam fram emot :) Blev tårta igår också för Fredrisk farmor fyllde år. Inte för att vi visste det men hon får väll något i efterskott då :) Inte lätt att komma i håg när alla fyller år inte.


Nu ska ja kika i tidningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0