Jag vill ha en Tradera!

Men det kan jag inte skaffa eftersom jag redan har haft en sån för länge sen men glömt vad jag hade för hotmail adress då. Nu står det bara att mitt personnummer redan är registrerat & jag ska vända mig till suporten,vilket jag har gjort men får inget svar! Både mamma & syrran har Tradera men dom svarar inte om dom kan lägga bud åt mig el inte. Aktinerna går ut om bara några timmar :( Det är ett tummen påslakansett & en tummen vagnleksak! Så jäkla dyra i affärena. Hade jag haft Tradera själv hade jag kunnat buda själv men nu har jag ju inte det :( Inte kan jag göra eni Fredriks namn helll för hanspesonnummer är också redan regsterat & det står samma sak på honom.

Aktionerna jag ville buda på var alltså dessa: http://www.tradera.com/Nyskick-Paslakan-set-Tummen-till-spjalsang--auktion_100023146        det hade jag kunna budat upp till 200kr på.

och den hära: http://www.tradera.com/Tummen-barnvagnsleksak-NY-auktion_100137582        


den hade jag kunat lagt upp till 100kr på.



Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

jobbigt att intekomma ihåg användarnamn och lösen när man vill buda på nått.



Men fynd kan du ju göra ändå, Tävla om ett fint PILGRIM halsband + örhängen hos mig =)

Postat av: sofie

Mamma buda åt mej så jag vann påslakansettet

2009-10-14 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0