Ont,ont..

I armen! Usha ad det värker känns som jag har världens största blåmärke där. Jag kommer INTE kunna sova inatt kan jag ju tillägga. INgen feber ännu iaf kankse kommer den inatt kanske alldrig, jag hoppas på alldrig! Det onda brukar sitta i typ 3 dagar också :( Trode inte det skulle göra såhära ont! Men det är bara att lida pin. Jag fick desutom ont i tutten,känns som jag har ett stort sår där? Fattar inte varför! Är det också ett symom? Det står inte med på listan tror jag så kanske jag ska ringa in & berätta det så dom kan skriva med det,haha! Ne kankse är något annat också,behöver inte vara av sprutan.

Nu sover min Liam efter lite alvedon. Var ner på affären & köpte alvedon & en chipspåse & bilsport Junior åt honom nu när han är sjuk :) Min lilla gofis <3

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0