Sundsvall

I morgon ska jag & Fredrik åka till Sundsvall en sväng & köpa el motocykeln till Liam som han ska få i Julklapp. Sen blir det lite annat man behöver också. Såg dom hade billiga el ljustakar på Rusta som jag funderar på även stjärnor. Liam ska vara med farmor :) Han blev så glá när jag sa att mamma & pappa ska till Sundsvall i morgon & handla julklappar till Liam. Då sa han på engång:Elmotorcykel? Haha. Han ville gärna vara hos farmor i morgon. Sen på kvällen kommer kanske Anna & Johanna hit & hälsar på :) Blir nog att man käkar nå götta kanske. Men ska upp & jobba på Söndag så det kan inte bli så jätte sent precis. Fasst var bara en kort dag från halv 8 till halv 1.

Ikväll blir det Fredagsmys :) Äntligen är man helt frisk igen! & bebis är så vild :) Det är han hela dagarna nu. Nu ska jag gå ner till Liam & bygga lego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0