Tisdag

Idag blir det inget dagis för Liam. Han ska på Hälsocentralen istället för han har Urinvägsinfektion. Han har sagt ibland att han har ont i snuppen & att det gör ont när han kissar så vi tog Urinsticka på honom igår kväll & då visade det blod i urinen & unrinvägsinfektion :( Fasst han verkar inte ha haft så jätte ont ändå ju? Jaja dom skulle ringa upp mig nu 08.20 men det var någon som ringde från dolt nummer nyss men ingen sa något så inte vet jag om det var dom & det blev något fel. Efter vi varit på hc ska vi till Bemmaningen i bergsjö & be dom skriva under några papper angånde min kommande mammapenning. Stog att min Arbetsgivare skulle fylla i & det måste ju vara dom? Hoppas jag hittar dit nu bara & att Liam inte är bråkstake just då!

Nu vill jag att mina brillor ska komma! Men jag antar att det är mamma som måste hämta ut dom eftersom dom står i hennes namn? Typsikt om dom skulle komma i morgon då hon jobbar :( Hoppas dom kommer idag så kanske hon hinner in en sväng & lösa ut dom! Vore kanon det ju :) Vad konstigt det kommer att bli i glasögon! Men det är bara att gilla läget lix. Jag kommer iaf kunna titta på tvn utan att måsta fråga Fredrik vad det står för något.

Nee,nu får dom ringa så vi vet när vi får komma dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0