7dagar

Måndag igen & jag sitter här & äter en glass. Liam är på dagis,skulle knäppa okrt idag :) Var fullt ståhej när vi kom dit idag & Liam blev lite rädd tror jag. Såg på honom att han nästan började att grina :( Men sen fick han följa med fröken & leka med någon brandbil & då gick det bra. Hoppas han vågde vara med på fotot också :)

I morgon är det dax för info träff om Usk-utbildningen. Jag känner blandade känslor nu om den. Jag vet att hoppar jag på den så får jag inte lika mkt pengar & jag kommer säkerligen inte att få jobba något :( & jag kommer nog inte att hinna läsa klar innan bebisen kommer. Men om jag inte går den så kommer jag att ångra mig sen! Bättre att bli utbildad änn att bara kunna jobba som timmis hela tiden. Det blir flera ställen man kan få jobba på om man är utbildad & lite bättre lön också :) Ska nog prova hälsocentral el sjukhus när jag blir klar & har varit föräldrarledig ett tag.

På Torsdag är det begravning för farfar också. Hoppas det går bra att ta med Liam också. Han har alldrig varit på begravning förut,han förstår nog kankse inte heller. Men han brukar ha myror i brallan väldigt ofta. Men han är ju ett barn så det borde väll alla förstå tycker man. 

Idag är det 7dagar kvar till Ul. Jag vill veta NU! Jag är orolig. Dom MÅSTE säga att allting är bra med den lilla. & så vill jag så gärna att dom berättar könet för oss! Käner på mig att vi får en kinkig bm som vägrar att säga. men jag vill verkligen veta vad man ska handla!
Vi var på Babyproffsen & kikade på vagn också i Lördags. Blir nog Babyproffsens egna märke zero2four vagnen. Men inget bestämmt ännu. Dom hade ju 50% på ALLA leksaker så Liam var på hugget & skulle INTE kika på vagnar utan leksaker! Han plockade allt han ville ha tror jag,rev ner en massa saker i kundvagnen så han fick allt av pappa :) Men sen kom vi på att nää,lite får bli julklappar också :) Om vi beställer vganen åker vi nog dit själva & kikar i lugn & ro.



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilka fina bilder på Liam! Han är ju så himla söt.. storkillen! :)



JA, är det bara 7dagar kvar nu, gud vad roligt... Spännande! :D Tänk att ni ska ha en bebis och tänk att Liam ska bli storebror!! :)

2009-09-14 @ 22:18:55
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0