Brio Sing.

Idag har jag varit hos Barmorskan & tagit nya prover,allt såg bra ut så dom hade ingen förklaring varför jag håller på att svimma i bland. Mamma följde med & passade Liam. Han fick välja ett klistermärke att ta hem idag av Karin :) Karin sa att han kunde sätta det på någon av hans saker inne på rummet men då sa Liam att Liam hade minsan inge leksaker på sitt rum! Inte en enda. Haha han som har saker i ÖVERFLÖD!
Har även varit & beställt synundersökningpå Synsam idag. Ser så dåligt nu så det är likabra att skaffa brillor nu. Hitta ett par billiga,passar inte i dom men ska bara ha dom när jag kör bil & när jag kollar på tv så dom dyger :) 48kr i månaden gick dom på.

Sen la vi även handpenning på en Brio sing idag. Fanns en jätte fin färg kvar & dom hade sänkt vagnen till bara 4 tusen & då fick man låna ett Brio babyskydd i 18 månader desutom,kanon ju! Så vi slog till. Det var bara den vagnen kvar så vi måsta ta hem den på engång. Men vi la handpenning & hämtar den på Lördag i stället. Brun liggdel & helsvart sittdel. Det har ju lutat mellan en Brio Sing el babyproffsens egna märke Zero2four men Zero2four var så vinglig & Brio är ju ett känt märke & mkt bättre pris på desutom nu då man fick babyskydet med som även går att fästa direkt på vagnen. Kanonvagn faktiskt! Den finns på Lekstugan brevid Öb :) Fasst nu är den vår :) Babyskyddet behöva vi inte kvitera ut nu utan närmare fram så slipper månaderna gå lix. Det var 18 mån från att man kvitera ut den lix. Skönt att låna fasst ändå inte! Men det blir ju 1 kostnad mindre iaf.

Liam har fått pärlor & pärlplattor idag istan. Nu är det pärlor över HELA golvet! Undra vem som får städa sen? Mamma tror jag :P
En sån fasst en mörkbrun :) Så ser den ut me sittdelen på.Bbayskyddet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0