Godmorgon

Jag har precis kommit hem efter att ha lämnat Liam på dagis. Jag ville helst stanna kvar där med honom & pussas & kramas hela dagen men det går ju inte :( Idag ska jag försöka få dagen att gå fort! Ska iväg & handla grädde & fikabröd nu tills i morgon då jag fyller år. Blöjor måste jag också handla tog den sista i morse. Sen ska jag väll försöka mig ut på en promenix med Alma också. Kallt ute idag fick skrapa bilarna i morse när vi skulle iväg. Liam trode det var snö då han gick ut till bilen i morse& han blev så glá :) Titta snö Alma,Titta Alma snö! Haha han & Alma är bästa poolare dom;) Bråkar till & med om leksaker! Dom är som syskon.

Nu vill jag att det ska bli lördag så man kan åka & handla lite nya vinterkläder! Det jag behöver mest är byxor till Liam. han växer ju hela tiden nu på längden så nästan alla byxor han har är för kort i benen nu. Förutom dom jag köpte sist på Kappahl dom sitter perfa :) Han fick en Huddigtröja av pappa i förrgår också, då blev han glad iaf! Han älskar dom traktorerna :)

Nepp nu ska jag fara till Harmånger & handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0