Inge stan

Blev inte att jag åkte till stan ändå idag. Åkte & hälsade på min mormor i stället med mamma & Liam. Får bli en annan gång inte diret någon bråska. Ska åka på Stormra nu snart bara Fred komme hem i från jobbet. Tror vi skulle käka där också :) Skönt att slippa laga mat.

I morgon blir det Mini-kul igen :) Fasst jag hade velat jobba också! Hoppas,hoppas dom ringer om nått jobb på Torsdag! Ska ju vara ledig Fredag & Lördag ju. Jag blir tokig när det är dåligt med jobb :( Jag VILL jobba ju. Jag skulle vara nöjd att bara jobba 50% om jag hade ett fasst jobb bara jag fick jobba lix.

Undra när man får svar om utbildningen igentligen? Undra om jag kommer in. Jag har ju redan läst hälften av kursen redan & då får jag ju inte börja förens efter jul någongång & då tänker dom nog att det inte är så stor ide för mig eftersom jag då ska snart ha barn. Men jag har gjort vad jag kan iaf. Ibland känns det hopplöst med allt vad som heter jobb & utbildning :( Man vill så gärna jobba & man vill utbilda sig men det verkar i bland vara omöjligt Dagens ungdom har det inte lätt må jag säga! Är jag en ungdom föresten?

Nu måste jag ner & kika vad lille Liam gör. Hör att han sjunger iaf :)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad söt han är Liam, han har blivit så stor!! :)

2009-09-22 @ 20:34:45
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0