Ny vecka

Måndag igen nu då. Helgen har gått fort & det har varit en rolig helg :) Fick mkt fina presenter i Fredags när jag fyllde år. På Lördag var jag på klädbytardagen & gud vad mkt folk! Blev 2 kassar med kläder till Liam & lite mammakläder till mig sen orkade jag inte vara kvar där så jag åkte ner på stan & fikade med Sara på Jambo :) Rännde runt på stan ett tag. Hittade ett par nya stövlar vilket var behövligt! Hämtade vagnen som var väldigt liten & smidig,fick plats med både den & Liams vagn pluss ett antal kassar i bilen. Åkte vidare på Synsam & gjorde synundersökning. Är i stort behov av av glasögon kan jag säga! Får igentligen inte köra bil längre med min syn :( Men inte kunde jag beställa några glasögon inte. Dom måste ha något anställningsbevis el typ lönespecifikation först annars fick jag skriva glasögonen på någon annan som har fasst jobb! Ska in med papper på Ondag & får jag inte ta dom på avbetalning då ska ska mamma ta dom i sitt namn så jag betalar henne isället för glasögon MÅSTE jag ha! Knepigt att jag får ta allt annat i avbetalning? Billån,avbetalning på tv´n mm? Men det ordnar ju sig i vilket som nu så det känns bra :) Efter det sa jag & Sara hej då & jag åkte vidare till Stormyra för Fredrik & Liam var där dom hade varit i stugan & grillat korv :) Liam blev glá när jag kom dit också. Köpte ett Mullemeck spel åt honom på Albin som han fick han älskar ju Mulle meck. Igår var vi barnvakt åt Sebastian så det har varit fullrulle hela helgen.

Idag ska jag in på Ams & skriva in mig igen & söka A-kassa. & denna gången ska jag bara ha det! Är så dåligt med jobb så jag måste få dom dagar jag inte jobbar ju. Jag betalar ju till A-kassan! Så nu ska jag ner & leta gymnasiebetyg & anställningsavtal som dom måste ha varje gång man skriver in sig & säkert är det något av papperna som inte duger  att något är för gammalt el nått så jag måste åka tillbax.

Kommentarer
Postat av: Madeilene

grattis i efterskott :D

2009-09-29 @ 18:47:00
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0