Ohållbart!

Ibland blir jag på allvar rädd för hur Liam beter sig! Jag tror vi alldrig haft ett så hära stort bråk som vi haft nyss. Vi var på Kiosken & skulle handla några smådelar när han blir som tokig & river ner hårdbröd & stampar sönder,rengöringsmedel som han stampar sönder & rinner ut överallt,River ställning förstör lappar & river ner,rev ner Krämpaket som gick sönder :( Jag har fulla händerna med saker & får tillslut bara lägga ner allt på golvet & hålla i honom. Jag brukar alldrig skrika åt honom men jag bara måsta! Alla bara stog som förstenad & kollade på honom & mig! Vet inte om dom blev sur för att jag höll i honom & skrek på honom el för att han gjorde som han gjorde! Jag bara tog sakerna & betala sa inget till stackars Eva Mari som jobbar där om vad Liam gjort :( Åkte hem & ringde till Fredrik & bara stor böla! Känner hur jag får värkar igen :( Jag vet att Liam är väldigt bortskämd & får allt han vill men nu är det SLUT med det. Det funkar lixsom inte att han beter sig hur som helst! Hur ska man uppfostra ett barn igentligen? Är det fel att skrika & hålla fasst det vid ett sånt hära tillfälle? Vad ska man göra? Jag försökte lugna ner honom,prata lungt men det gick inte. Nu tycker säkert dom som var där inne att jag var dum som sa åt honom på skarpen men vad ska jag göra? När han kom hem så skulle han vara uppi mig hela tiden & kramas men jag sa nej jag vill inte ha en kram! Inte känner jag åligt samvete heller,för 1a gången känner jag inte dålgt samvete för att säga nej till en kram! Han blev så chokad så han är näpp tyst nu & bara skäms. Kanske är bra? Nu vet han att han gjort fel,annars värkar han alldrig förstå det tyvär för vi har varit för mesiga tror jag. Har alldrig varit sur på honom mera änn några sekunder men nu är det annorlunda! Man beter sig inte såhära! Känner att jag måste åka ner sen & fråga om jag ska lämna ersättning för sakerna han förstörde vilket jag förstår om hon vill ha men jag vet inte hur mkt allt kommer att gå på som han gjorde sönder :( Usha! Känner mej som världens sämsta mamma nu också! Är också rädd att detta ska skada den lilla i magen :( Inte bra att få  värkar igen! Jag älskar Liammest av allt i hela världen men i bland bli han som ett monster,har alldrig sett något värre betende på ett barn som jag såg på Liam idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha

2009-09-23 @ 19:53:26
Postat av: Emma Viklund

KOMMENTAREN INNAN MIG - gud så lågt! :O



Hej gumman! Vad hemskt... Undra vad det beror på? :( Liam som är så lugn och fin och snäll. Jag vet ju hur han kan göra ibland, då han slänger saker men det är ju rätt så vanligt att barn i hans ålder gör så. Man skulle kunna tro att han är svartsjuk.. Alltså på bebisen, men h*n har ju inte ens kommit... Det verkar ju som att han vill ha uppmärksamhet...



Du måste vara rädd om dig och bebis, vännen! <3 Hoppas du vilat mycket ikväll. Blir orolig för dig ju.. KOM IHÅG att ringa in nästa gång du får värkar så du kan få åka in och ta en CTG-kurva...



Kram på dig.

2009-09-23 @ 22:10:54
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0