cykel

Idag ska Fredrik fara till Iggesund & kika på en träningscykel till mig,en begagnad men ganska ny ändå :)
Har velat haft en sån jätte länge eftersom jag tycker det är roligt med spininng & cykling överhuvudtaget också kan jag träna när jag vill inne när Alina sover & Liam leker tex,perfekt! Vet att många tröttnar på dom efter ett tag & att dom bara blir ståendes mendå får det väll bli så då,har ju hur mkt plats som helst att ha den på så ;P Nee, men jag tror inte att jag tröttnar på den. Jag ska köra på den så mkt som jag hinner :) Men jag vill så gärna börja på spinning igen,det är så otroligt roligt! Inte rikigt samma sak som en vanlig motionscykel kanske men nästan iaf:)

Nu har Fredrik,Liam & Alina också blivit förkylda så nu är alla i hela familjen det. Jag börjar väll bli lute bättre iaf :) Inge roligt när Alina blir sjuk,hon är ju så liten :( Läskigt när dom är täppta i näsan,har köpt koksaltlösning som hon ska få om hon blir täppt,mest snorig nu.
Igår var vi på Bvc & vägde & mätte hon väger 4500 nu :)

Jag har fortfarande ont i foten :( Vill bar att det ska läka nu. Har ont i hälen nu också eftersom jag går på den :( Kan inte ha skor heller,iof har jag inte provat idag men de är tveksamt! Vill ut & gå NU!!! Skulle ha fixat ny linda & grejjer,tappade hela kittet i natt så jag sov helt utan,det kankse inte var så bra?Såg att jag blödde rätt mkt sen.
Vill bara ducha nu också men jag får inte :( Om 3 veckor ska ja ta bort stygnen,undra om det inte kommer att kännas ändå? Har ju knappt någon hud kvar mellan tårna,dom är allderles i hoptryckta haha,ser knepigt ut men men.

Nee nu ska jag kika runt lite!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

ja det är skönt med träningscykel. har en ajg med men använder den inte nu haha.. xD men sen kommer den sitta fint ;)



hoppas smärtan försvinner snart :)

2010-04-16 @ 21:17:43
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0