Nu är det gjort!

Äntligen har jag tagit bort födelsemärket,el leverfläcken kanske man ska kalla det. Blev en lång operation,var inte direkt förinställd på det men men. Var lite läskigt såklart att ligga där när man visste att dom skulle skära ut en stor bit men det var bara bedövningssprutan som känndes & när han sydde. Var 5 st personer inne i salen med mig så jag kännde mig lugn. En farbror var så snäll & lugn & höll mig i handen hela tiden :) Han var jätte härlig! Ja,det var ju lite kompliserat pga stället det satt på haha men nu är det borta. Usha nu ska man gruva sig för att dom ska ringa & säga att det är canser el nå :( Fick låna krycka av mamma så det är lite lättare att gå nu iaf. Men det gör ont nu när bedövningen släppt.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Uscha, otäckt... Men skönt att den ÄNTLIGEN är borta nu.. Hoppas det inte är någon fara... Kram

2010-04-14 @ 22:37:53
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0