Schoppat

Hos Viktväktarna.se nyss,lite gotta med få poäng inehåll :) Visst,man kan äta chips,ostkrokar,ja vad man vill bara man håller sig till soina points men dessa små påsar med chips som jag beställde är mera behändiga då man slipper mäta upp & kolla upp hur många poäng det är i tex ostkrokar. På dessa påsar ser man hur mkt poäng hela påsen inheåller,vilket bara var 3 poäng för hela påsen. beställde ävn chokladbars eftrsom jag ÄLSKAR choklad & det är ganska mkt poäng i vanlig choklad & mkt mindre i dessa.Blev godis också berry kisses,låter gott :)

Nu sover mina små änglar,Liam somnade på 3 sek efter lite gos med Lillesyrran som låg brevid & sa godnatt. Hon fick massor av pussar & gosa nos :) Alina sover i sin vagn här nere nu efter en massa käk.

Liam & Alina är så lika tycker jag!Svårt att se på bilder hur lik dom är men när man ser Alina i verkligheten syns det verkligen att hon är lik Liam när han var bebis :)
Har tagit ett tag att uppdatera med alla bilder,Fredrik har hunnit kommit hem nu också & Alina har vaknat. Tänkte se om hon reagerade när hon såg pappa & det gjorde hon verkligen från att inte ha flinat på hela tiden inne så sken hon upp som en sol så fort hon såg Fredrik,då måste hon flina medvetet nu ju!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Så fina bilder! JA, Liam & Alina är läskigt lika, ärligt talat ser jag nästan inte vem som är vem på bilderna hihi, sötisar <3 Så fina barn ni har!



Naaw, ler hon medveten nu lillan, gud så sött! 1 månad om 3 dagar ju, tiden går så fort.

2010-04-09 @ 11:40:11
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0