Skojjarfolk!

Usha vad less jag blir på vissa,nu är det 2 personer som lurat Fredrik på pengar!
Först var det när han jobbade åt någon tjej,ni vet den dära teatern som var i Hudik el var det var på Östa skolan,där jobbade han gratis i 2 dagar & det var för 1 år sen & han vägrar ringa.
Nu har han lagat bilen åt en tjej som inte heller har betalat som han inte vågar ringa,inte får jag nummren heller så jag kan ringa :( Tråkigt att han bara låter det gå! Ja menar han gjorde ett jobb,det tog en del av hans tid som han hellre kunde spenderat hemma med barnen! Jag blir så arg,jag hade ringt på engång,särkillt när man behöver pengar,inte kan man jobba gratis heller! Tråkigt är vad de är att folk bara skiter i att betala :( Ne fy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0