Tradera

Sitter & budar på overaller till Alina,vann 1 pop fleec windstopper overall nyss för bara 159kr nyss som hon kan ha i höst,storlek 62,hoppas den inte blir för liten men jag vet att overaller är ju ganska stora så det är nog inga problem.
Har även budat på en pop vinteroverall som jag hoppas att jag vinner men det tror jag inte,omöjligt att vinna sånna på Tradera tror jag! Den jag igentligen ville ha var en modell från 2010 en typ ceris/rosa men den var uppe i 700kr nyss så nja,kan man lika gärna köpa en ny! Duger lika bra med modellen från 2009,Alina är nog inte så kinkig ;)

Liam måste prova sin vinterkläder också,tror vinterjackan & täckbyxorna funkar i år med,är storlek 100 på dom & han har 98/104 så skulle tro dom är lagom även detta år,när jag köpte dom var dom ju mega stora på honom så :)
Overallen är det 98 på så den funkar nog men vill ändå ha en ny,finns ju så många fina! Mössa & vantar har han som han fortfarande kan ha. Haha snacka om konstig mössstorlekar dom har på polarn i Sundsvall,jag köpte Liam mössa där & jag frågade vad mössan var till för åldrar då sa hon 2-3 år,den var ju GANSKA för stor & är nästan nu också så den hänger med ett tag till. Mössan jag köpte till Alina där är för nyfödd men det är inte förens nu den sitter perfekt haha.

Vad det regnade i natt,vaknade & funderade vad det var som dundrade,har alldrig varit med om att det regnat så mkt tror jag. Regnade nyss också & i går :( Trööök väder. Men det är mysigt med höst också,synd att det är så mörk på källarna bara! Jag som är så mörkrädd,ush!

Nee,nu vaknar lilldamen till.

Kommentarer
Postat av: HildeM

Så koselig at du er med i konkurransen min! Bli gjerne med de andre konkurransene mine også! I slutten av uken kommer det enda en 

Lykke til i trekningen :)



Klem fra Hilde

2010-08-30 @ 14:55:40
URL: http://hmoholt.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Tack så mkt :) Jag ska genast kika på dom andra tävlingarna också.



Kram!

2010-08-30 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0