Bollar och Internett

Just nu sitter jag i telefon kö till Tele 2 för att säga upp vårat mobila internett som inte är värt några pengr i världen!
Vi har i stället tecknat hos Telia. Bredband,telefoni,tv :) För typ samma pris,behöver jag säg att det ska bli skönt med fler tv kanaler än 1,2,4an?

I morgon kommer det nog en leverans med fler badhavsbollar :) Liam & Alina älskar att sitta där inne och leka med alla bollarna. Synd att priset på bollarna inte är det billigaste men jag beställde nu i från Hikmet.se och där de kostar mindre än på Albinsleksaker i Hudik,även fasst det  blir frakt så blir det billigare,köpe 2 förpakningar nu :) Men vill ha mkt mera,skulle vara häftigt att göra ett stort bolhav under trappen här hemma,det ska jag fundera på ;)

Fortfarande klarat mig i från kräkningar,pepper,peppar ta i trä! Kände mig illamående förut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0