Drama i kväll

Fy,säger jag bara! Jag måsta köra om en tvätt som inte Fredrik hade tagit ur tvättmaskinen,efter ca 15 min hör jag katt skrik så jag tänker att Cesar är ute och vill in men det kom ingen katt så hör jag skrik i från tvättstugan,NEEEJ tänkte jag då fort av med strömmen och skrika på hjälp men luckan gick inte att få upp.
Tillsslut lyckades Fredrik få upp den och ta ut Cesar!
Jag tänkte att nu är det absolut kört med honom eftersom en katt klarar väll inte av en omgång i en tvättmaskin men han gick ut och såg bra ut,lite röd brevid ena örat bara,nu sitter han i Fredriks fam inlindad i en handuk brevid kaminen. Han är ganska nedkyld!

Räddningen var väll att jag hade mkt tvätt i maskinen så han blev "ihoppackad" Istället för att slängas runt och drunka i all vatten och som tur var körde jag bara på 40 grader som jag alltid gör så han brände sig inte av vattnet.

Jag kollade innan jag stängde luckan men han måste ha legat längst in under all tvätt.

Nu ska jag riva ur all tvätt nästa gång om jag ska köra om något,minns inte heller om luckan var öppen när jag körde i gång och i sånnfall är det en annan historia som jag hoppas att det inte är,det vill säga att Liams toppan i honom men jag tror inte han skulle göra en sånn sak efter alla geomgångar att man alldrig får stoppa in något i tvättmaskinen!

Så jag tar åt mig skulden att jag kollade för dåligt me han harväll alldrig hoppt in i tvätt maskinen någongång och hur han fick plats där så mkt tvätt som var därinne är en annan fråga.

Så klart tänker man vad hade hänt om vi åkt bort eller alldrig hört honom :( Om jag hade haft mindre tvätt,kört på högre grader :( MEN det går inte att fundera på sånt,han klrde sig iaf och det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha!

Sorry. men jag måste skratta, det är liksom inte ofta någon katt är i en tvättmaskin, det ser man liksom bara på tecknat..Haha! men Liam lyckades tydligen :P

Tur att Cesar klarade sig!!!

2010-12-02 @ 20:06:06
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne,mkt har man tvättat men alldrig en katt

2010-12-02 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0