Idolkväll

Men inte vilken Idolkväll som helst utan final,vilken vinner? Jag tror Jay!

Idag har vi varit in till Hudik en sväng,jag & barnen och träffat Sara & söta Mille :)

En fenomenal Liam hade jag med mig idag,helt otroligt lugn,det enda som var,det var att han han kom bort några minuter vilket alldrig hänt förut och jag inte hoppas igen att han gör.
Gick på 1 sek,han stod brevid mig vända mig om för att kolla till Alina i vagnen,vips borta!
Kan säga att pulsen steg och jag började tänka tankar som att:tänk om någon tagit honom han har ju alldrig någonsin vågat gå ens en millimeter i från mig annars.

Frågade en massa gubbar på Fyren fiket om dom sett honom springa förbi men,icke! Efter lite letande så stog han vid utgånegn av Fyren,pju!

I morgon ska vi hälsa på Johanna i hennes nya lya :D Såg även att det var Sex and the city filmen i morgon 21:30,skriver det här så jag inte glömmer...

Ja,det var väll allt,nu ska jag fortsätta läsa lite Sjuksköterske studenter bloggar ;) Så roligt och läro rikt att få ta den av deras vardag & få en lite inblicki deras liv som studenter och vad utbildningen går ut på osv,det tror jag är lärorikt! Man blir ju inte lite sugen att själv börja,jooooo!!!

Känns som det kommer att ta en evighet innan i såfall,läsa upp en massa betyg,allt man ska fundera på!
Fasst ska man ens fundera så mkt? Kommer man någonsin att ta det dära steget då?

See you!


Kommentarer
Postat av: Marcusagathe

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-26 @ 15:43:25
URL: http://marcusagathe.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0