Jag vill ju!

Så gärna åka in till Hudik,det är så mkt jag behöver nu! Som smink ex har inget kvar alls förutom massara,morr!

Vågar inte köra i detta väder,man ser ju inte ens vart diket är,diket har jag halft besökt idag då jag vågade mig ut på vägen till Harmånger för att leta en ny mössa till Liam. Vi skulle åka till Pierres & co men är fanns ingen bra mössa :(

På vägen dit kom en stor lastbil med ett plogblad som tog upp hela vägen & fort körde han så jag fick tvärbromsa och vejja mot diket,trode det skulle smälla så blundade,det bara strök fyfan vilket idiot!
Jag vill gärna veta vem som körde den,den personen skulle jag vilja säga några ord till,och dom orden är inte fina!
Kunde ha smällt rejält och skadat både barnen & mej,pucko! Man kör inte på vägen med ett sånt plogblad,möjligtvis på e4a men fan inte efter midre vägarna,jag lovar att det räckte på bägges körbanor!

Nu är det sjukstuga igen,lagomt till jul,det tackar vi för,not! Alina är stekhet och Fredrik kom hem i från jobbet & frös & sa att han nog hade feber. Min hals känns som gröt och jag börjar känna mig hängig :(

Hoppas,hoppas det går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0