Lucia

Idag har det varit lucia runt om i Sverige,i morgon har min goklimp sin 1a Lucia på dagis,han ska vara en tomte :D
Ååå,vad han längtar! Sjungit luciasånger hela veckan här hemma har han gjort,han har förberett sig väl :)

I går blev Alina 9 månader också :D Stoooooooor tjejen! Måste komma i håg att skriva dagisansökan men det är svårt då jag inte vet något om hur schemat kommer se ut,men jag vet att det är 100% så kanske räcker att jag skriver 100% och bara Fredrik skiver sina jobbtimmar så får jag kjomplitera mina studiedagar sen :)

Behöver jag säga att jag längtr efter att få komma ut lite nu?? Det ska bli så roligt att börja plugga igen!
Men säkert efter 1 vecka kommer jag längta tillbaka till mammaledigheten för den är ju så mysig också....
Det kommer förhoppningsvis flera men inte än på ett tag,nu är det plugg som gäller....

Ne,datorn börjar skriva bokjstäver av sig själv nu så jag ger upp nu!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Duktig Liam är som tränat Luciasånger, mysigt med lucia :) Hoppas du tog/tar bilder idag så man får se här i bloggen hur söt Liam var som tomte!! :D



Tänk att Alina är nio månader gammal nu :O Stortjejen! Bara 3 månader kvar till den stora 1 års dagen!! :) Undra hur gammal våran lillprins är då? 2 månader eller SNART 2 månader kanske :) Hihi... Roligt att tänka..



Nästa gång kanske vi ska se till och vara gravida samtidigt och gå ut på mammaledighet samtidigt ;) Tss...

2010-12-14 @ 09:58:06
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: ewa

Sv: tack för din fina kommentar!!Jag blir så glad av dina kommentarer och jag hämtar nog lite kraft i från dom:))kul att du gillar min blogg:)

2010-12-15 @ 21:42:15
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0