Om 20 år...

Jag har varit in på Ams.se för att skriva ett medelande till mina barn som dom kommer att kunna ta del av om 20 år,man blir rätt centimental när man sitter där och skriver hur mkt man älskar dom & när man skriver till sina framtida barn också <3 Jag kommer att vara 44 år då dom läser & dom 24 resp 20 år :)

Go ungarna,kan inte fatta att dom kommer att bli stora en gång,vilket kommer gå sabbt!

Man kan också skicka till andra men dom som är födda över ett visst år kan kolla medelandet på en gång om man inte sparar koden på något säkert ställe i 20 år där den inte kommer bort :)

Men till barnen kan dom inte komma fram förens om 20 år :) Dom som är födda i från 93 tror jag att det var,ja gå in & kolla själv :)

Kommentarer
Postat av: Juggen

Såg du hade skickat till mig.... ska jag läsa nu eller om 20 år? :P

2010-12-10 @ 07:01:27
Postat av: Emma Viklund

Coolt :) Måste jag kolla upp!

2010-12-10 @ 07:51:58
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Johanna:du kan bara läsa om 20 år så sparar koden i ett säkert förvar haha



Emma: ja,gör det :)

2010-12-10 @ 17:53:31
Postat av: Anonym

Johanna:du kan bara läsa om 20 år så sparar koden i ett säkert förvar haha



Emma: ja,gör det :)

2010-12-10 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0