Spel

Brukar ni spela? Köpa Trisslotter,kanske spela på Keno,Lotto?

Jag brukar köpa Trisslotter då & då men vinner alldrig något stort :(

Så idag provade vi att spela Lotta men vann ju såklart inget! Hur stor chans är det igetligen att vinna på lotto?
Kan ju inte vara så stor,då menar jag typ drömvinsten eller lite högre än 30 kr?

Jag känner då ingen som någonsin vunnit så mkt pengar,då känns det bara meningslöst att prova,men prlötsligt händer det kanske :)

Tänkte att jag skullle prova något som jag alldrig spelt på förut,vet inte ens vad det var jag spelade på,var på Svenskaspel.se något matchspel,lämnade in en rad kansk har man nybörjar tur. Kryssade en rad huxflux bara!
Jag har ju ingen koll på sånt dära med matcher haha så vem vet kanske man vinner ;)

Ne,dax för sängen nu! Dagisdax i morgon igen,tror Liam längtade efter kompisarna på dagis nu efter några dagar hemma med förkyldning.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vi köper nån triss ibland, men inte alls ofta... Men har sagt till Joel att vi iaf bode köpa 1-2st/månad :) Nångång borde man ju vinna tycker man, även om det kanske dröjer runt 10 år eller nåt xD På Uppesittarkvällen (kvällen innan julafton), ska vi iaf spela bingolotto :) Vår nya tradition hehe... Men där vinner man ju aldrig nåt..

2010-12-02 @ 09:53:20
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Emma:Ja,det ska nog vi med göra,det är mysigt dagen före julafton :)

2010-12-02 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0