Ush & fy

Jag mår så dåligt av att mina dagar ser likadant ut,varje dag! Skillnad om det var något liten sak som var annorlunda från dag till dag men,nej det är precis samma i från morgon till kväll,inte en enda sak som är annorlunda.

Vi åker ingenstans längre,har liksom ingen ork känns det som. Jag har ingen lust att ta med Liam på stan exempelvis då det bara leder til att vi får åka hem igen,han hatar att vara på stan.

Vad mer kan man göra? Vi gör redan allt man kan göra känns det som.

Vi leker,äter mat,går ut och leker ibland. Idag har inte ens det kännts lockande,att gå ut.

Även fasst min kropp skriker efter att komma ut.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ja, jag känner lika :p Dagarna ser likadana ut.. Börjar lessna på det. Samtidigt har jag ingen ork nu, längtar till bebis kommit ut och man fått tillbaka sin kropp :p



Sv: Ja, trots med det äldsta barnet, samtidigt som man fått en bebis som ha varit väldigt tufft :/

2010-12-08 @ 15:58:47
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Emma: Ja,det är jobbigt och särskillt nu när minikul är slut :(

2010-12-08 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0