Uvi?

Jag misstänker att Alina fått Urinvägsinfektion,ska ringa Hälsocentralen sen.

Jag gruvar mig så för att åka dit med henne :( Om vi ens får komma in,för det vet man alldrig!

När jag var in med Liam för jag trode han hade Uvi så fick vi ingen hjälp,fasst det sved när han kissade sa han...

Läkren sa att pojkar inte kunde ha Uvi,jag vet att flickor lättare kan få det men jag vet också att pojkar KAN få det men nix,inte enligt läkaren på Harmångershälsocentral..

Läste på Vårdgaiden nu att små pojkar till & med kunde få Uvi lättare än flickor??? Kanske läkaren skulle ha pluggat på mera i sin utbildning......

Får vi ingen hjälp i Harmånger så åker jag in till stan i stället även fasst vi inte är skriver där för någon hjälp borde man ju få!

Hon är inte febrig eller så men jag har märt att hon helt plötsligt har börjar grina och så luktar urinet stark,nyss mäkte ag även en gul flytning i blöjjan,kanske normalt? Jag vet inte,men kolla upp det ska vi iaf....

Nu mot dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0