Allting klart

Nu är jag i v 40 :O Nu är det INTE långt kvar! Även om jag skulle gå över så är vi 2 barnsföräldrar inom en snar framtid :) Dom flesta som skulle ha bebis ungefär samtidigt som mig har fått. Carro som jag brukar prata med på Msn ick en flicka i natt tror jag? Vi som skojjade & skrev att vi skulle vänta på varandra så vi fick ligga på BB samtidigt :P Nu får jag nog ligga där själv & inte veta vem någon är kanske? Hade varit roligt att kunna pratat med någon. Men stort GRATTIS till henne & hennes kar! Man längtar ju inte mera för att alla runt omkring får ut sina bebisar,JO!

Kul med mera snö va? Varför slutar det alldrig att snöa? Jag HATAR snö nu,el inte hatar men jag är less på att se att det snöar! Kommer alldrig kunna köra våran vagn i denna snön iaf :( Bättre om det hade varit bart ute på vägen! Men det är ju ett pluss att det inte är kallt idag iaf :) Kanske pallrar oss ut i snövädret & leker lite sen. Liam vill köpa Lördagsgodis idag till i morgon haha men det kan vi göra i morgon likabra annars får det nog inte stå i fred. Kanske bli nå chips el något ikväll framför tvn,inte för att jag tycker om chips eller. Något enstaka kan jag ta men sen mår jag bara illa. Men Liam & Fredrik tycker ju om så får köpa till dom då :)

Nu ska jag klippa klorna på Almis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0