Godmorgon

Här sitter jag allderless själv & dricker morgon kaffe,Liam sover & Fredrik har åkt & jobbat. Chefen ringde i morse & frågade om han ville komma tebx & jobba hos dom igen & det ville han ju förståss. Han fick 2 veckor frammåt nu,mera kunde han inte ge just nu men han får ju förlängt om det går bra för Huddig nu. Var förståss väldigt bra att han börjat jobba igen men samtidigt känner jag PANIK! Hur fan ska det nu gå när jag är helt ensam om dagarna? Nu är jag ju så van att ha Fredrik hemma som kan hjälpa till när jag har ont el som hämtar Liam på dagis när han vägrar kliva upp ur vagnen. & nu är det bara 3 veckor kvar till bebisen är beräknad & hur blir det med Fredriks pappadagar sen? Måste kännas hemskt att måsta berätta att han ska bli pappa ige & måste vara ledig såhära på engång,vet inte om chefen vet nämligen. Men 10dagarna måste man väll ta ut? & även om man inte måste det så måste han nog det ändå. Blir kankse lite kämpigt annars när jag ligger på BB att få tag på barnvakt till Liam dom dagarna & kämpigt för mig att inte få hjälp påengång :O Jaja,hoppas det ordnar sig bara! Bara så läskigt att vara själv nu när man vet hur fort det kan sätta i gång. Tror inte Fredrik tycker det var så roligt att bara fara i väg heller särskillt inte med lite batteri i telefonen haha.

Ja,så vad hittar man på idag tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0