Köttfärsbiffar

Liam & jag åkte in till stan idag,Liam fick 500kr igår av farfar att handla kläder för så idag åkte vi in & gjorde det :) Liam tyckte för 1a gången det var roligt att besöka H&M. Han som skriker när vi går in dit haha. Men nu var det skoj att få kolla ut lite coola kläder. Hittade 1par jeans pluss 3 st tröjjor sen hade mamma sickat med pengar till skinnjacka som han ska få när han fyller år av henne så jag köpte den när jag ändå var där. Efter H&M besöket köpte Liam sig en vaniljbulle i från Myransbageri sen en festis,efetr det gick vi vidare på Kiks & där träffade vi Johanna så vi gick & fikade smörgåsar på fyren. Sen träffade vi Fredrik en liten sväng som hade varit & pratat om utbildningar på något ställe,sen vidare på sacondhandbutiken på Öster & Fredrik åkte till Huddig & hälsade på en sväng. Nu skulle dom anställa ytterligare 1 till rycktades det om & Fredrik står ju först på listan nu,jippi :) Lämnade av Johanna på stan sen när vi var på väg hemmåt igen så ville Liam gå in på djuraffären & kika på djur så vi gjorde det & handlade lite till djuren där & kikade på alla söta djur. Liam tyckte så mkt om Charlie (pappegojjan) Han blev så stöss när han hörde att det kunde prata haha. När vi kom hem åkte vi till mamma & pappa & hälsade på innan jag skulle skjussa mamma & Anna till Ström,dom skulle till en arbetskambrat sen käka på pizzerian.
Var rätt hungrig själv när man kom hem också så det blev hemlagade köttfärsbiffar m pot & lingonsylt :)
Nu har jag tagit mig en duch & Fredrik har nattat Liam som somnade påengång,skönt! Dagisdax i morgon igen.

På Fredag är det bara 3 veckor kvar till Bf :O Vad fort det gått! Men jag trode jag skulle få tidigare jag,iof så kan det hända mkt på 3 veckor ju men det gör igentligen inte så mkt om man väntar 3 veckor till nu eftersom det kommer gå så jäkla fort dom veckorna! Vilken skillnad det var att vara på Förslossningen i går än sist haha. Allting var så lungt & fridfullt :) Sist var det bara att börja krysta typ sen åka på BB avdelningen,han ju inte se så mkt från förlossningen. Träffade en barnmorska i går också som hjälpte lIam till världen. Jag skämmdes lite efetrsom jag minns att jag drog henne hårt i rocken hon hade på sig så hon nästan for ner i sängen haha men hon kommer ju såklart inte i håg vem jag var som tur var & dom är nog vana vid sånt haha. Alla är så snälla som jobbar där & det är väll tur det <3

Nu ska vi käka lite glass framför tvn om jag lyckas slita mig i från datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0