Lördag

Känns alldrig längre som helger nu när redrik bara jobbar & jobbar :( Nu skulle han även stanna kvar efter jobbet & laga gitarren som Liam förstört. Måste han verkligen göra det på en Lördag tänker jag då! Morgonen började jätte bra med att Liam var snäll men nu är han lika bråkig & gör illa en igen :( Så jobbigt det har böjat med nu! Märker väll att jag inte orkar lika mkt & att jag tappar tålamodet när han slåss & det tycker han förståss är skit roligt. Det är så vårt tex att bära in honom på sitt rum när han varit dum el så & det märker han ju givetvis. Jag vill så gärna ha en dag utan bråk! Han är så underbar då han är snäll & lugn & inte slåss & bråkar. Jag stressar upp mig när han hittar på så mkt satyg & det kan inte vara bra för bebisen i magen precis. Men jag kan inte rå för det,går ju inte bara att låsa in sig i ett rum & försöka ta det lungt. Bebisen bli verkligen livlig & man kännner att rörelserna är överdriver mkt. Antar att det är därfr den har haft alderless för höga hjärtljud bägge gångerna när vi varit på förlossningen,sist låg dom på 190 :O Det är därför jag tycker det räcker med att Fredrik jobbar Mån-Fre nu när jag är högravid,sen får han jobba varje dag om han vill & hela dagarna/kvällarna/nätterna men inte varje dag just nu. Men det är så svårt att få sig trodd för Liam är ju inte driekt så trotsig när både jag & Fredrik är hemma & även om han skulle vara det är det ju lättare med 2 st. Blir lite kämpigt nu för mig att ta allting helt själv under denna trotsperiod & bara få hjälp 1 dag i veckan från Fredrik. Han behöver ju inte jobba om han inte vill på Lördagar! & om han nu ska göra det tycker jag att han kan komma hem då han slutat. Känner att jag också skulle bhöva komma ut & göra något nu! Känns som jag & Liam sitter fasst här inne,visst vi går ut & leker med det är inte bara det heller. Oftas vil inte Liam klä på sig & bli arg :( Så det är ju inte det roligaste att försöka åka någonstans heller. Det är inte lix bara att åka i väg & tex handla när han vägrar att följa med.

Usha, jag bara klagar hela tiden men jag måste skriva av mig lite. Nu vill jag inte vara gravid längre!!! Jag vill kunna leva normalt & hitta på saker med Liam som jag kunde förut. Går inte för ryggen nu :( Min lilla vänn känner ju på sig att jag inte kan göra så mkt saker & kankse blir orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0