Nära

Att jag missade att det var semeldagen idag ju! Liam hade ätit en semla på dagis idag & jag bara tänkte:Jaha,varför det? Vad gött! Sen kom jag på efter att vi varit hos tandis & skulle handla lite på ica i bergsjö att det kankse var semeldagen idag eftersom det fanns så mkt semlor :) Så nu har man tryckt i sig även en idag & en i går & en i förrgår & dagen före det. Snart är det äntligen slut på alla semlor. Kommer att få abstinens men bra att det inte säljs hela året säger jag bara! Stackars bebis som har en mamma som lever på semlor haha.
Tandisbesöket gick jätte bra & Liam var så DUKTIG han hade 10 tänder uppe & 10 nere,precis så många som man ska ha när man är 3 år :) Han fick välja en sak sen när han var färdig & valde en ring med en fjäril på,den tyckte han så mkt om men tyvär bröt han sönder den ikväll & guuud vad han grinade :( Lillevännen ska få en ny ring så fort jag hittar någon!

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen med Liam & inte kliva upp förens i morgonbitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0