Tacos

Idag har vi varit ute & lekt nästan hela dagen :) Liam har skottat med sin nya snösläde el vad det heter som han fick i går. Sen har vi gjort Tacos & sen lekt på hans rum,han har varit så snäll & go på eftermiddagen <3 UNDERBART när han är så go & snäll :) Nu ska vi snart äta Lördags godis.
I morgon ska vi uppvakta syrran. Ingen aning om vad jag skulle köpa så fick bli nå enkelt bara.
Alla-hjärtans dag i morgon också,firar ni sånt? Jag köpte en lite sak till Fredrik även om jag tycker det mest är lite överskattat & mest affärerna som vill tjäna pengar. Men jag kan tycka att man kan göra något litet extra för varandra på den dagen så man inte glömmer bort sånt tex ge blommor el säga nå fina ord el så. Jag förväntar mig inget tillbax!

Har eldat för fullt hela dagen är nu uppe i snart 29 grader i vardagsrummet :O Dax att sluta kankse? Synnd att det inte håller sig tills på morgonen när man stiger upp för då är det kallt värre. Men det är faktiskt inte så bra att ha så varmt som vi har inne nu kanske? Man får mest ont i huvudet!
MMM gött med tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0