Alina?

På Bolebompa så har dom en grejj som heter dagens namnsdag där barn som inte har namnsdag får ksicka in & vara med. Bolebompanamnsdag heter det tror jag. Idag var det ett ganska fint namn ALINA som fick ha Bolebompanamansdag. Det skulle jag kunna döpa mitt barn till tror jag iaf. Kan iaf ha det i baktanke. Liam tyckte det var fint iaf :) Liam finns inte heller med i almenackan tror jag? Han får ha namnsdag när Fredrik har det eftersom han har hans mellannamnn.

Nu måste jag släppa in ett stycke hundskrälle som skäller åt allt som rör på sej!

Kommentarer
Postat av: Emma

JA!!! :D Alina är superfint och även ovanligt... Passar super fint till Liam... Liam & Alina! Superfint! :D Det tyckte jag var ett jättebra namnförslag!!

2010-01-14 @ 10:06:31
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har glömt b:et. Albina

2010-01-14 @ 11:09:41
Postat av: Sara

Ja Alina är jättefint tycker jag oxå. Det hade jag med bland tjejnamnen. Men Andreas ville inte ha det :D

2010-01-14 @ 16:11:08
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja ska vi höra med Mahlin om hon ska bli hemma i helgen då :) Jasså vad spännande, kanske blir snart då :) Milliam låg oxå långt ner å fixerad sen v 34 men ändå gick jag över. Men de blir väl annat för dig som är omföderska :)

2010-01-14 @ 16:46:09
Postat av: sofie

Sara: Ja det är ganska fint & ovanligt :) Ja vi kan ju höra om hon blir hemma som sagt & om jag orkar fara i väg någonstans nu haha! Ja jag hoppas att det blir tidigare iaf.



Emma: Ja, jag tycker också att det passade i hop med Liam :)

2010-01-14 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0