Hugaluga

I natt vaknade Liam kl 04 & låg & sjöng fasst han var så himmla,himmla trött så vägrade han att somna om. Jag som för engång skull lagt mig senare i går kväll,somnade faktiskt vid 12 :O Fasst jag skulle upp kl 07. Jag som alldrig orkar vara vaken ens till 9 i bland nu. Hur som haver somnade vi tillslut om vid halv 6 tiden i morse & när mitt alarm ringde i morse höll jag på att smälla av,har alldrig någonsin varit så tröt som jag var så! Jag tänkte helt enkelt skita i att stiga upp &  skjussa Liam till dagis :( Men jag sa åt Fredrik att jag klarar inte att kliva upp så han var snäll  gjorde det. Inte kan jag hämta honom själv heller bara för att han alldrig vill kliva ur vagnen när vi hämtar honom på dagis,han sover ju när vi kommer & det går inte att få ur honom ur vagnen! Jag har prövat & fy vad ont jag fick i magen. Fredrik får kämpa för att få ur honom & då är han kille & är starkade än vad jag är så nee jag vågar inte åka själv & jag får inte heller för Fredrik. Kämpigt nu det hära med att man ska upp tidigt när man alldrig sover :( Det är så fruktansvärt jobbigt! Hade inge problem med att sova förra gravdiiteten iaf,inte som denna iaf. Måste snart få nå sömntabletter el något. Hade till & med svårt att somna om efter att Fredrik stigit upp med Liam fasst jag var dödstrött :O Vknade flera gg efter det också men så skönt att slippa stiga upp ändå. Usha,nu får detta vara över snart. Nu får den gärna komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0