tillägg

Jag glömde skriva det att under mina 5 år på hagängsgården så har jag alldrig märkt av någon vanvård av någon pansionär & då har jag varit på ALLA avdelningar! Man har slitit som djur för att panisionärerna ska få ha det BRA! Jag har alldrig begripit riktigt varför Hagängsgården alltid fått dålig kretik. Men sen har jag hört att det beror på att det finns för många som är outbildade men då kan jag säga en sak: DOM GÖR ETT LIKA BRA JOBB!! Jag fattar inte igentligen hur dom andra servicehusen gör för att få ett sånt bra ryckte om sig? Vad mera kan man göra? Här gör man till & med saker som igentligen hör jobbet till på fristiden helt utan någon lön just för att dom ska få ha det bra & ändå skrivs sånthära!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

ja fast de stod ju att de inte var vikariernas fel utan själva bemanningen och hagängsgården som inte informerade riktigt hur man gör om något går fel eller vid behov av hjälp och så. vikarier kan vara minst lika duktiga som de ordinarie, för jag vet det ;) men som sagt, är man vikarie har man inte koll på alla rutiner och de var det som hade brustit, inte själva vikarierna :)

2010-01-14 @ 17:40:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0